středa 4. března 2020

Winter (Měsíční kroniky #4) - Marissa Meyer

Název: Winter
Série: Měsíční kroniky #4
Originální název: Winter
Autor: Marissa Meyer
Počet stran: 765
Žánr: Young Adult, Sci-fi
Vydání ČR: Egmont, 2016

       
Princezna Winter má obdiv měsíčního národa pro svou vznešenost a dobré srdce, a navzdory tomu, že jí tvář hyzdí jizvy, její krása je prý ještě úchvatnější než královny Levany, její macechy. Winter svou macechu nenávidí a ví, že Levana neschvaluje její city k příteli z dětství – pohlednému palácovému strážnému Jacinovi. Ale Winter není tak slabá, jak si Levana myslí. Společně s kyborgskou mechaničkou Cinder a jejími spojenci by se jí dokonce mohlo podařit rozdmýchat povstání a zvítězit ve válce, která zuří už příliš dlouho. Dokážou Cinder, Scarlet, Cress a Winter porazit královnu Levanu a dopsat šťastné konce ke svým příběhům?



Měsíční kroniky patří mezi mé nejoblíbenější série. A bude mi neskutečně chybět. Bude mi chybět přátelství mezi postavami. Thorneho hlášky a to jak do sebe ze Cinder rýpali, androidka Iko... prostě všeho! Bylo to prostě skvělé zakončení celého příběhu. Ani nevím jestli byla nějaká část, kdy bych se nudila. Stále se tam něco dělo. Hlavně jsem si celých 765 stran přála, aby někdo Levanu konečně zabil. A taky jsem stále doufala, že Winter a Jacin dostanou více prostoru, který si zasloužili. Ale je to prostě originální a čtivý příběh, který mě neskutečně bavil. DOPORUČUJU celou sérii!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat