sobota 18. ledna 2020

Začít znovu (Again #1) - Mona Kasten

Název: Začít znovu
Série: Again #1
Originální název: Begin Again
Autor: Mona Kasten
Počet stran: 425
Žánr: Román
Vydání ČR: Omega, 2019

                 
Allie Harperová se kvůli studiu stěhuje do Woodshillu a touží po jediném – začít znovu od začátku. Proto se jí úplně nelíbí, když jí nezbyde nic jiného než spolubydlet s arogantním grázlíkem. Kaden White je sice neuvěřitelně atraktivní, ale se svým potetovaným tělem a nestydatým chováním také ten poslední, s kým by Allie chtěla sdílet byt. A k tomu ještě hned na začátku vymyslí seznam pravidel, z nichž to nejdůležitější zní: V žádném případě spolu nikdy neskončíme v posteli! Allie si však záhy uvědomí, že Kaden toho v sobě skrývá mnohem více, než si původně myslela. A čím lépe se navzájem poznávají, tím těžší pro ni je odolat vzájemné přitažlivosti.

Knihu jsem si chtěla přečíst, protože jsem na ni slyšela většinu kladných recenzí a i anotace mě zaujala. Nečekala jsem od knihy nic překvapivě převratného. A jo, bavila mě. Děj je sice celkem předvídatelný, ale kdo by si nezamiloval klasického bad boye - Kadena. Knížku jsem přečetla strašně rychle - četla se samo. Příběh je strašně čtivý. Postavy mi byly sympatické akorát hlavní hrdinka Allie mě občas vytáčela tím, jak se rozbrečela, sotva dostala pizzu (ano, opravdu), ale vzhledem k její minulosti (nebojte, nebudu spoilerovat) se to dá čekat. A pokud máte rádi After, tak toto se vám bude líbit stoprocentně - je tam docela podobnost. Takže dvěma slovy - jednoduchá oddechovka





Žádné komentáře:

Okomentovat