úterý 14. ledna 2020

Čtecí výzva 2020

Opět jsem se rozhodla i pro nějakou čtecí výzvu, jako jsem měla minulý rok. Akorát teď jsem si ji sestavila sama a inspirovala jsem se u staré čtecí výzvy, kterou jsem tu měla v roce 2019, na databázi knih a taky na úkolech z humbloku. V tomto roce se budu opět snažit splnit co nejvíce bodů z této výzvy, tak uvidíme jak to všechno půjde.


  • Kniha vydaná v roce 2020
  • Kniha, kterou jsi dostala k Vánocům: Začít znovu
  • Poslední díl série: Winter
  • Kniha, jejíž název je na obálce červenou barvou
  • Knižní předlohu filmové adaptace, kterou jsi viděla
  • Knihu, jejíž název má pět slov
  • Kniha autora, od kterého jste ještě nic nečetli: Dvůr trnů a růží
  • Kniha, ve které se objevuje motiv deníků nebo dopisů: Dopisy ztraceným
  • Kniha, která má na obálce květinu
  • Kniha doporučená nejlepším kamarádem: Světlo a stíny
  • Knihu, kterou jsem objevila na instagramu
  • Kniha, jejíž počet stran končí na 7
  • Půjčená kniha: Bouře a vzdor
  • Kniha, která má víc než 500 stran: Dvůr mlhy a hněvu
  • Kniha, která má méně než 200 stran: Nejkrásnější


Žádné komentáře:

Okomentovat