sobota 25. ledna 2020

Dvůr trnů a růží (Dvůr trnů a růží #1) - Sarah J. Maas

Název: Dvůr trnů a růží
Série: Dvůr trnů a růží #1
Originální název: A Court of Thorns and Roses
Autor: Sarah J. Maas
Počet stran: 440
Žánr: Young Adult, Fantasy
Vydání ČR: CooBoo, 2016
                      
Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, odvleče ji podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce. Úžasný a mrazivý příběh na motivy Krásky a Zvířete.

Kniha měla ze začátku celkem pomalý rozjezd. Ale i tak mě to bavilo a nemusela jsem se do čtení nutit. Autorka skvěle popsala svět, ve kterém se děj odehrává. Příběh má všechno - lásku, napětí, magii, víly ale i nestvůry. Jakmile jsem začala číst, tak jsem jen četla a četla a knihu měla během dvou dní přečtenou. Já už po dočtení prvního dílu jsem nedočkavá na ten druhý, který má být podle recenzí snad ještě lepší. Ale nechci ho číst úplně hned, abych si ten příběh nevyplýtvala. Jestli mi rozumíte. Takže pokud máte rádi fantasy knihy, tuto si určitě zamilujete. A mám nového oblíbence - Rhysand. V druhém díle by se měl vyskytovat víc, tak se neskutečně těším. 






Žádné komentáře:

Okomentovat